Meest gestelde vragen

Kan ik ook kleding komen passen in een winkel?
Gezellig! U kan ons vinden aan de Galerij 2, 4 en 29 in Uden.

Hoe neem ik contact op met La Norsa?
De meest snelle manier is een email naar klantenservice@lanorsa.nl. Daarnaast is het ook mogelijk om ons via Instagram te bereiken.

Wat zijn jullie openingstijden?

Maandag 10:00 - 17:30                       

Dinsdag 10:00 - 17:30                           

Woensdag 10:00 - 17:30                

Donderdag 10:00 - 17:30                             

Vrijdag 10:00 - 21:00                                   

Zaterdag 10:00 - 17:00                                  

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij La Norsa, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling.
Het kan zijn dat onze mail is tegengehouden door de spamfilter van uw emailprogramma. Dit kunt u zien door de spamfilterinstellingen in uw mailbox te controleren en zo nodig aan te passen.

Wat zijn de levertijden?
Wanneer u uw bestelling op een werkdag voor 15:00u besteld wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Plaatst u een bestelling op vrijdag of in het weekend houdt er dan rekening mee dat uw bestelling op maandag of dinsdag wordt geleverd.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland. U kunt een bestelling alleen laten bezorgen op postadressen in Nederland.

Wanneer gaat het retourtermijn in?
Dat is 14 dagen vanaf dat de consument of een door hem aangewezen derde het product heeft ontvangen.

Wat gebeurt er als ik mijn artikel te laat retourneer?
Wanneer u uw artikel(en) niet binnen het retourtermijn retourneert zijn wij genoodzaakt de bestelling terug te zenden naar u. Wij zullen u hiervan op de hoogte brengen.

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling niet wil houden?
Natuurlijk krijgt u uw geld terug. Als uw bestelling u niet bevalt kunt u deze retour sturen met behulp van de retourbrief in de doos. Zodra wij uw bestelling retour ontvangen hebben storten wij het bedrag van uw bestelling weer terug op uw rekening.

Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen, moet ik dan toch de gehele rekening betalen?
U betaald alleen voor de artikelen die u daadwerkelijk houd. Bijvoorbeeld: u heeft een pakket met 5 artikelen besteld waarvan u er 3 wilt houden dan zullen wij u het bedrag van de geretourneerde artikelen terugstorten. Zodra wij uw retour zending ontvangen zorgen wij dat u binnen het betaaltermijn van 14 dagen uw geld terug heeft.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Het kan voorkomen dat we per ongeluk u een verkeerd artikel hebben verzonden. Wij raden u aan zo snel mogelijk ons dit te laten weten middels een mail naar: klantenservice@lanorsa.nl.

Ik heb een artikel in de webshop gekocht en nu is het afgeprijsd. Krijg ik het verschil vergoed?
Het verschil in prijs wordt bij een afprijzing niet door ons vergoed. In de sale-periode zijn er minder maten/kleuren beschikbaar. Doordat u het gewenste artikel al heeft ontvangen bent u al in het bezit van de juiste kleur/maat. U kunt het artikel retourneren en opnieuw bestellen voor de actieprijs. Artikelen dienen ongedragen en voorzien van alle labels geretourneerd te worden.

Sponsoren jullie ook kleding?
Wanneer je meer dan 10.000 volgers hebt en graag onze kleding wilt promoten dan kun je contact opnemen door een mail te sturen naar: klantenservice@lanorsa.nl

Wat doe ik als ik een klacht heb?
Mocht het voorkomen dat u een klacht heeft over de bestelling dan kunt u deze kenbaar maken via: klantenservice@lanorsa.nl.